- Om Metropol
- Undersökning & värdering
- Boka hembesök
- Transport
- Katalogisering
- Visning
- Marknadsföring
- Flexibiltet och trygghet
- Avgifter
- Utbetalning
- Översikt
- Klassiska
- Temaauktion
- Våra kunder söker
- Öppettider
- Värdering online
- Värdering av hela hem
På Metropol tror vi på en tydlig kommunikation och sänder dig därför löpande rapporter genom hela försäljningsprocessen.
Du får alltid omgående en bekräftelse via mail när vi tagit emot och katalogiserat dina föremål samt efter auktionen. Dessutom meddelar vi dig i samband med utbetalningen och vid andra viktiga händelser.
Vår kundtjänst betjänar dig veckans alla dagar per mail, telefon och över disk hos oss på Sveavägen 116, även under helgen.
Du får alltid omgående en bekräftelse via mail när vi tagit emot och katalogiserat dina föremål samt efter auktionen. Dessutom meddelar vi dig i samband med utbetalningen och vid andra viktiga händelser.
Vår kundtjänst betjänar dig veckans alla dagar per mail, telefon och över disk hos oss på Sveavägen 116, även under helgen.